Gasztronómia
Podcast

Kis Didi: Évek óta Rab-szigetére jár nyaralni a családdal

Kis Didi

„Tényleg úgy volt, hogy igyekeztünk kihozni a jót a karanténból, és ez sikerült is” – mesélte Kis Didi lapunknak. „A vírus újra rámutatott, hogy jobb, ha az ember több lábon áll. Nekem a zenélés mellett régóta van saját vállalkozásom, és a papagáj tenyészet egy újabb „láb”. Szóval mi jól elvoltunk a karanténban, de amikor már lehetett, felkerekedtünk, és elutaztunk Horvátországba. Idén is, mint az utóbbi években mindig, Rab- sziget volt a cél.”

Az énekes szerint úti céljuk amellett, hogy gyönyörű, nagyon jó a tengerpartja, és finomabbnál-finomabb tengeri halakat, herkentyűket lehet enni, és jókat lehet kirándulni.

„Elvittük magunkkal anyósomat is, meg édesanyámat, meg velünk jött a legjobb barátom is a családjával, összesen 11 fős volt a csapat. A fiam, aki szeptemberben kezdi meg a második osztályt, imádja a tengert, alig lehetett kikönyörögni belőle. Igaz, mindössze öt napot töltöttünk kint, de annak minden perce aranyat ért. Élveztük a napsütést, kirándultunk is, de most inkább csak pihentünk, gyűjtöttük a sok D-vitamint. Na meg persze jókat ettünk, én imádom a tengeri herkentyűket, a kalamárit, a fekete kagylót előételnek fokhagymás szószban sütve, a friss tengeri halakat. Persze azért hajókáztunk is, mentünk kis tengeralattjáróval, isteni nyaralás volt. Ja, és azt majdnem kihagytam, hogy még eljegyzés is volt. A barátom fia ott kérte meg a párja kezét a tengerparton, mi leszerveztünk mindent, zenéltünk is a nagy pillanat közben, volt is sírás-rívás, megható menyegző volt!”

Kis Didi teljesen feltöltődött Horvátországban, itthon belevetette magát a munkába. Több formációja is van, de van, amikor egyedül lép fel.

„Mi egész estés koncerteket is adunk, az igény szerint alakítom a csapatot” – árulta el a zenész. „Rengeteg felkérés jön szerencsére, sok a lakodalom, születésnap, meg másfajta rendezvények is. Én mindegyiket szeretem, mert azért zenélek, hogy örömet, boldogságot, szórakozást nyújtsak. Ez nem csak rólam szól, azt a tehetséget, amit Istentől kaptam, megmutassam, azzal örömet okozzak. A vírus miatt eltolódott az új lemezem megjelenése, már vannak kész, és készülőben lévő új dalok. Ha minden jól megy, ősz végén jelenik meg. De van egy jó hírünk a rajongók számára, Süni visszatért, így újra játszik a Roulett zenekar. De nem köteleztem el magam csak oda, megyek továbbra is Morvai Danival, de egyedül is, ha úgy kérnek. A lényeg, hogy zenélhessek!”