Gasztronómia
Eladó cégek
Utazások
Podcast

Balance Imi, Dred, Peller Anna, Peszter, Pajor Arabella, Partycsóka Tomi – Nyaralásra nem mindenkinek jut most ideje

Az énekesnek sem egyszerű megtervezni, mikor menjenek szabadságra idén. Éppen ezért valaki már túl is van a nyaraláson, hiszen végre dübörög a koncertszezon, így a munka az első mindenkinek. De persze, van olyan is, aki össze tudja kapcsolni a kellemest a hasznossal. Nézzük, ki mit tervez 2022 nyarán!

Balance Imiék Dubaiba utaztak

„Csodálatos egy hetet töltöttünk el a családdal és barátainkkal Dubaiban még februárban. A főbb látványosságok mellett a tengerben is meg tudtunk mártózni. A kisfiam 4. születésnapját is ott ünnepeltük egy hajókirándulás keretein belül. Bár kisgyerekekkel nem mindig problémamentes az utazás, szerencsére jól bírták a repülőutat és a hőmérséklet-ingadozást is. A szafari külön élmény volt nekik. Megfogadtuk, hogy amint tudunk, visszatérünk ebbe a varázslatos világba. Azt ajánljuk, hogy aki teheti, vegye fel a bakancslistára Dubait!”

Dred Bíró Zsolt a Karib-térséget szemelte ki

„Zenészként a nyár elsősorban fellépésekkel telik. Pihenésre csak hét közben jut pár nap. Ilyenkor jellemzően európai városnézések jöhetnek szóba. Az elmúlt években Madrid, Varsó, Lisszabon mellett a magyarországi megyeszékhelyeket is sikerült felkeresni. Hosszabb lazításra szeptember végétől márciusig van módom. Ekkor igyekszem olyan helyre menni, ahol teljes lehet a kikapcsolódás. Kedvenceim a homokos tengerpartos nyaralóhelyek, legyenek azok Törökországban vagy Thaiföldön, de a Karib-térség is a célpontok között van.”

Partycsóka Tomiék Montenegróban jártak

„Májusban Montenegróban töltöttünk 4 napot Dórival, a feleségemmel, amit ajándékba kaptunk közösen születésnapjainkra. Montenegró egy csodálatos kis ország, gyönyörűbbnél gyönyörűbb helyekkel, a hegyektől a tengerig minden elképesztően szép. Nagyon kellemes meglepetés volt, s szinte biztos, hogy újra visszatérünk majd, mert rengeteg helyet nem láttunk. Idén szeretnénk még valahova elmenni egy kis pihenésre, mert a rengeteg munka mellett erre sajnos nem sok idő jut. Inkább valami wellnesst nézünk majd, az utóbbi években Cserkeszőlőn voltunk többször is, így valószínűleg ezen idén sem változtatunk. A legszívesebben kiszemelt úti cél Görögország lenne, de ide sajnos idő hiányában nem tudunk eljutni. Tervben van még egy németországi családlátogatás is valamikor a nyár folyamán.”

Pajor Arabella görkorival vágott neki a nyárnak

„A hosszú, hideg, bekuckózós, szürke tél után felüdülés végre a tavaszi, majd a nyári langyos levegőn tartózkodni. Nagyon szeretem a színeket, a virágokat, a gyönyörű kék eget, néha csak lefekszem a fűbe, mint gyerekkoromban, és nézem a felhők varázslatos formáit. Nyári estéken, amikor a lányaim elalszanak, az ablakból lesem a csillagokat, kívánságcsillagra várva, és ilyenkor az álmaim kicsit közelebb kerülnek a megvalósuláshoz. Mióta édesanya vagyok, a nyár a gyerekeimről szól. Rengeteget kirándulunk, de itthon is imádunk lenni. Kis kertünkben felállított családi medencében lubickolunk szinte egész nap. Számomra nagyon fontos a mozgás, és nagyon szeretek a természetben sportolni. Tavasztól őszig, hetente legalább két-háromszor görkorcsolyával suhanok a városom gyönyörű ligetében található bicikliúton. Megnyugtat és felfrissít. Előre tervezett nyaralás idén sincs, a lényeg, hogy együtt legyek a kicsikkel és szebbnél szebb közös élményt gyűjtsünk.”

Peller Anna bevette Amerikát és Kanadát

„25.000 km megtett út, autóval, Amerikában és Kanadában. Így elmondani, nagyon soknak tűnik, de ott, akkor nem számított a fáradtság, csak az volt a gondolatomban, hogy este koncertem lesz és várnak nagyon a kint élő magyarok, de felléptem amerikai közönség előtt is, étteremben, kávézóban. Április 19-én utaztam az amerikai-kanadai turnéra, mely 15 állomást foglalt magába és május 26-ig tartott. Sarasota, Lake Worth, Daytona Beach, New York, New Brunswick, Phoenix, Boston, Los Angeles, San Diego, Las Vegas, Windsor, Edmonton, Seattle, Vancouver és Nanaimo.
10-12 órákat mentünk autóval, volt mikor repültünk, hajóztunk, akkorák voltak a távolságok. Szerencsére soha nem késtünk el, mindig időben elkezdhettem a koncertemet. Legtöbbször 3-4 órásra sikeredett a fellépés. Zenés, táncos estté alakult át a koncertem. Turném során, csodálatos, felejthetetlen élményekben volt részem. Volt szerencsém látni a Grand Canyont, a mesés Sedonát, Las Vegast és még sorolhatnám, végtelenségig. Rengeteg pozitív élménnyel tértem haza. Leírni nem lehet azt a sok szeretetet, melyet kaptam, gondoskodást és fantasztikus ellátást. Ott kint, éreztem igazán az összetartozást, hogy mind, egyek vagyunk!”

Peszter Hajdúszoboszlón pihent családjával
„A vírus után két évig pihentünk otthon, nem tudtuk menni sehová egyáltalán. És ezt értem a fellépésekre is, hiszen még a nagy sztároknak sem sikerült. Így elindultam egy új úton, és megkerestem a Trimedio kiadót, akikkel most már én is megállapodtam, így hamarosan friss erővel, és nagy örömmel, egy vadonatúj dallal jelentkezem. Így számomra most a nyár elsősorban munkával fog telni, de azért már szakítottunk időt egy kis pihenésre is a családommal, Hajdúszoboszlón voltunk. Természetesen szeretnénk még idén elutazni valahová kettesben a férjemmel is, ha Isten megsegít legalább karácsonyra, újévre.”