Gasztronómia
Utazások
Podcast

Végre sort kerítettek a nászútra Czimmermann Kittiék

A Sztár Limonádénak számoltak be nászútjukról Czimmermann Kittiék. Az énekesnő és férje nem kapkodta el az utat, tavaly megtartott esküvőjük után csak idén kerítettek sort rá, de nem bántak meg egy percet sem. Kitti azt is elárulta, már a családalapítás is szóba került közöttük.

„Az elmúlt hónapok, évek nagyon sok nehézséget hoztak az életünkbe, ezért különlegesen szerencsésnek érzem magam, mert velem rengeteg jó dolog is történt az elmúlt időszakban – kezdte a Sztár Limonádénak a gyönyörű énekesnő. – Tavaly augusztusban házasodtunk össze a szerelmemmel, de annyi energiát vitt el az esküvő szervezése, hogy nem szerettünk volna kapkodni a nászút megtervezésével. Így végül az elmúlt nyáron „csak” egy hétvégét töltöttünk pihenéssel egy wellness szállodában. Azt viszont tudtuk, hogy hamarosan nekiállunk a családi fészek megépítésének és a családalapítás is szóba került, ezért szerettünk volna még most, az életünk nagy „projektjei” előtt elutazni egy egzotikus helyre” – mesélte Kitti.

„Mezítláb jártuk körbe a sziget minden pontját”
Az énekesnő és párja végül a gyönyörű Maldív-szigetekre látogatott el kettesben.
„Hamar megállapodtunk a helyszínben és egy utazási iroda segítségével végül megtaláltuk a megfelelő időpontot is. Így sikerült idén májusban a világ egyik leggyönyörűbb helyére eljutnom a csodálatos férjemmel. Ez az időszak az egyenlítő mentén már esős évszaknak számít, de az időjárás kegyes volt hozzánk. Az első két napon esett ugyan az eső, de mi ezt nem bántuk, hiszen az első időszakot mindenképpen az utazás és az időeltolódás kipihenésével szerettük volna tölteni. Amint elindultunk felfedezni a szigetet, a nap is kisütött. A ragyogó időben belevetettük magunkat az élményekbe – sorolta lapunknak Czimmermann Kitti. – A finom homokban mezítláb jártuk körbe a sziget minden pontját. Rájákat simogattunk, láttunk cápákat, jet ski-vel kerestünk delfineket, gyertyafényes vacsorán vettünk részt és természetesen nagyokat fürödtünk az óceánban. Végigkóstoltuk az egzotikus ételeket és összebarátkoztunk a helyiekkel. A legjobban program mégis az volt, amikor kifeküdtünk a napágyra, hallgattuk az óceán hangját és hullócsillagokat néztünk az éjszakai égbolton. Kevés ennél varázslatosabb és megnyugtatóbb pillanat volt az eddigi életemben. Csodálatos nyaralás volt, sírtam, mikor el kellett hagynunk a szigetet. Ugyan a repülő út hosszú volt és sokat kellett várnunk az átszállásra, mégis megérte és minden pillanatát örökké a szívembe zártam. Feltöltődve élményekkel és energiával vágunk bele a következő időszakba. Ha minden tervem sikerül, akkor hamarosan két új dalommal is találkozhat a kedves közönség” – árulta el az énekesnő a Sztár Limonádénak.