Gasztronómia
Lovassport
Veterán autók
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Gasztronómia
Lovassport
Veterán autók
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast

Nagyon hasít Korda György és Balázs Klári új dala

Korda György és Balázs Klári

Két hét alatt 1, 6 millió megtekintésnél tart az énekes házaspár PIXA-val közös dala, a Fiatalság bolondság. Balázs Klári elmondta: örülnek, hogy a fiatalabb generáció is kíváncsi rájuk.

 

Korda György 85. születésnapján, közel kétéves projekt gyümölcseként jelent meg a „bulibáró”, Pixa közös dala és klipje a legendás énekessel és feleségével karöltve. Az Artisjus- és Fonogram-életműdíjas Korda Györgyöt a közös dal ötletével a fiatal producer kereste fel, és nagyon örült, hogy igen választ kapott. Az énekes házaspár az egész alkotófolyamatból kivette a részét, így született meg a Fiatalság bolondság. A közös dalhoz készült klipben nem csak Korda Györgyék és PIXA tűnik fel, több ismert hazai előadó vállalt szerepet a videóban. Többek közt Nemazalány, Sofi, Miskovits Marci is látható, a 85 éves jubileumi nagykoncertre készülő legendával mindenki szívesen forgatott. A klipet az ismert rendező, Leho jegyzi, egy gyönyörű belvárosi hotelben álltak kamera elé a szereplők.

Fotó: Pixa

„Nem gondoltuk volna Gyurival, hogy a Reptér sikerét lehet überelni, de nagyot megy a Fiatalság bolondság – árulta el Balázs Klári. – Amikor PIXA felkeresett bennünket, hogy ezt a dalt hármunkra írta, elképedtünk, de nagyon örültünk. Igent mondunk azonnal, mert szeretünk a fiatalokkal dolgozni. Igaz, a klipforgatás elején csodálkozva néztünk egymásra, hogy biztos jó helyen vagyunk? De aztán belejöttünk és imádjuk a végeredményt. Már most sokan dúdolják, nemrég Gyurinak egy boltban egy fiatal házaspár elkezdte énekelni a refrént. Nagy boldogság ez! És az is, hogy Gyuri nagykoncertjén debütál közönség előtt az új dal, reméljük akkor már mindenki velünk énekli!”

Az új dal és klip nem csak a bulizni vágyók életét teheti szebbé, hanem a Tűzoltó utcai Gyermekklinika lakóinak gyógyulását is segítheti. Az előadók úgy döntöttek, hogy ha a klip megjelenésétől számított 3 nap alatt összegyűlik 10.000 komment a klip alatt a YouTube-on, akkor 500.000 forinttal támogatják a gyermekklinikát.

 

„Igaz, 4 ezer körül jár a kommentek száma, tehát nem érte el a 10 ezret, de a pénzt így is oda adjuk a Tűzoltó utcai Gyermekklinikának!” – fejezte be az énekesnő.